Muzica e viaţă .

Asta am crezut din totdeauna .  
   Încă de mică , atunci când eram supărată şi ascultam puţină muzică mă linişteam puţin . Cu trecerea timpului am început să cred din ce în ce mai mult asta . E adevărat nu orice tip de muzică te relaxează dar asta depinde  de fiecare .
   Atunci când nu mă simt sigură pe mine ascult puţină muzică .
   Atunci când mă simt rău ascult muzică.
   Atunci când sunt fericită ascult muzică .
   Atunci când nu am chef de nimic ascult muzică .
   Astea sunt câteva dintre motivele pentru care spun că muzica e viaţă .

7 răspunsuri la „Muzica e viaţă .

  1. sa sti ca asa e….muzica e viata….te ajuta sa te relaxezi cand esti incordat…cel putin pe mine ma ajuta….ce pot sa spun, muzica e un lucru minunat:D…parerea mea…

  2. pot sa completez ca muzica vorbeste direct mintii si transmite trairi care se asociaza cu ganduri de ale noastre generand diferite emotii … opinia mea

Lasă un răspuns

