S-a terminat sezonul 2 The Vampire Diaries…

Trist…Mai aveam la ce să mă uit când mă plictiseam după ce s-a terminat şi sezonul 3 din True Blood . Se pare că sezonul 3 va apărea în toamnă…din ce spune site-ul http://www.vplay.ro cică pe 14 septembrie…mai vedem până atunci . Ca orice sfârşit de sezon lasă lumea cu ochii în soare … La început nu mi-a plăcut dar cu timpul am început să îmi aduc aminte de fiecare dată când apărea un nou episod . Aşteptăm cu nerăbdare al treilea sezon… Până atunci ne mai uităm la Weeds …..şi din 28 iunie(conform site-ului Vplay) la True Blood . Baftă băi!:)

Lasă un răspuns

