Şi nu a venit apocalipsa…

Nu s-a sfârşit lumea…yeeeey:x! Chiar dacă la ora 4 eu dormeam probabil că multă lume era prin cluburi, baruri, la mare, la munte , în America… să prindă Apocalipsa petrecând . Ce trist! Nu a fost nici o Apocalipsă . Da…se pare că acum se zice că pe 21 mai  începe sfârşitul lumii….şi 21 octombrie va fi ultima zi din viaţa noastră . Nu prea-mi vine să cred deşi nu sunt eu cine ştie ce religioasă…eu zic că numai Dumnezeu poate şti când se va sfârşi lumea…. Ce e şi mai ciudat e că nu au dat la Tv mai nimic despre asta….adică…tosuşi după ce a vuit întreaga planetă pe baza acestei veşti …şi nu s-a întâmplat nimic…Nu au zis nimic . Sau m-am trezit eu prea târziu… Oricum eu nu am văzut nimic…
Important e că NU a fost APOCALIPSĂ!!! 🙂

2 răspunsuri la „Şi nu a venit apocalipsa…

  1. nimeni si nimic pe lume nu ne poate spune cand va fi apocalipsa ;)!
    noi trebuie sa fim constienti ca odata si odata se va sfarsii .!
    viata e doar un test:)!

Lasă un răspuns

